Constatari daune si asigurari
Cand ai grija de masina ta, ai grija de tine si cei dragi tie!
Pentru noi siguranta si timpul dumneavoastra sunt cele mai importante!
De aceea, in cadrul service-ului BLC din strada Justiției 45, am deschis Birou Service Daune Auto Groupama.
In cazul in care masina v-a fost avariata intr-un accident de circulatie, va puteti intocmi dosarul de dauna necesar reparatiei in shoowroom-ul nostru si ne puteti alege ca partener in efectuarea reparatiei.
Consilierii nostri tehnici vor prelua cu profesionalism toate problemele legate de dauna, facand totul extrem de simplu pentru dumneavoastra.
Vi se vor explica etapele prin care va trebui sa trecem impreuna, pentru ca dumneavoastra sa va puteti bucura in cel mai scurt timp de garantia unei masini sigure si impecabile.
Blc Autohouse beneficiaza de decontare directa cu majoritatea societatilor de asigurari, iar plata dosarului de dauna ramane tot in grija noastra.
Societatilor de asigurari partenere BLC Autohouse Leader sunt:
- Groupama
- Euroins
- Allianz Tiriac
- Omniasig
- Asirom
- Astra
- Generali
- Uniqa Asigurari
- Asito Kapital
- Certasig
- Carpatica
Etapele si documentatia necesare in deschiderea dosarului de Dauna Auto
Va prezentam etapele ce trebuiesc parcurse in caz de Dauna Auto. Pentru orice informatii suplimentare, va stam la dispozitie in sediul nostru din DN2A, situat la iesirea din Constanta spre Ovidiu, in fostul sediu Skoda sau la numarul de telefon 0729 007 903.
- Anunţaţi imediat autorităţile competente (Poliţie, Pompieri) solicitând întocmirea actelor referitoare la cauzele şi împrejurările producerii evenimentului asigurat, sau, după caz, utilizaţi instrucţiunile privind constatul amiabil.
-
Sunati la numarul de telefon al companiei de asigurari care se va ocupa de dauna dumneavoastra:
-
Alo Groupama
• 0374-110-110, în termen de 4 zile lucrătoare de la avarie, respectiv 48 ore în caz de furt, pentru a înregistra dauna auto și a vă programa la constatare. -
Euroins
• 031 9483 sau 031 9002 -
Allianz Tiriac: Apeleaza Centrul de Daune
• Telefon: 0212 019 180 - apelabil din reteaua Telekom
• Telefon: *21 201 918 - apelabil din reteaua Orange
• Program: de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00 -
Omniasig
• Telefon: 021 9669 - apelabil din orice retea din Romania
• Telefon: 004 0216 011 599 - numar apelabil din afara tarii
• Program NON STOP, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, inclusiv SAMBATA si DUMINICA -
Astra
• Telefon: 0800 080 090 -
Generali
• Telefon: 0212 070 008 -
Uniqa Asigurari
• Telefon: 0374 400 400
• Email: avizaridaune@uniqa.ro -
Asirom
• Telefon: 021 9599 (tarif normal in reteaua Romtelecom) -
Asito Kapital
• Telefon: 0212 300 463 -
Certasig
• Telefon: 0311 065 772
• Fax: 0374 204 563
• Telefon Sediul Central: 0213 119 104 •Email: daunecertasig@crawco.ro -
Carpatica
• Telefon: 0800 800 220 - accesibil doar din retele fixe de telefonie NON STOP; • Telefon: 0269 229 063
• Telefon: 0269 229 065
• Telefon: 0269 229 064
• Telefon: 0269 229 066
-
Alo Groupama
-
Vă prezentaţi la centrul de constatare din cadrul service-ului BLC Autohouse Leader cu următoarele acte, necesare deschiderii dosarului de daună:
Avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO- Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului
- Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan în timpul producerii evenimentului
- Certificatul de înmatriculare al autoturismului asigurat
- Cartea de identitate a vehicului asigurat
- Copia poliţei CASCO şi a Anexelor, respective Specificaţiilor
- Formularul de constat amiabil sau procesul verbal eliberat de Poliţie sau autorizaţia de reparaţie şi copia după declaraţia în faţa Poliţiei (după caz)
- Împuternicire pentru delegat, semnată şi ştampilată, dacă asiguratul este persoană juridică, sau împuternicire notarială, dacă asiguratul este persoană fizică
- Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau și a/al delegatului (dacă este cazul)
- Certificatul de înmatriculare al autoturismului asigurat (în original în cazul furtului total)
- Cartea de identitate a vehiculului asigurat (în original în cazul furtului total)
- Copia poliţei CASCO şi a Anexelor, respectiv Specificaţiilor (în original în cazul furtului total)
- Adeverinţa de la poliţie care să certifice producerea furtului
- Împuternicire pentru delegat, semnată şi ştampilată, dacă asiguratul este persoană juridică, sau împuternicire notarială, dacă asiguratul este persoană fizică
- Toate rândurile de chei ale autovehiculului furat.
- Cartea de identitate / buletin de identitate şi permisul de conducere al şoferului autoturismului păgubit
- Cartea de identitate și certificatul de înmatriculare al vehiculului păgubit
- Copia certificatului de înmatriculare al autoturismului asigurat
- Copia cărţii de identitate / buletinului de identitate şi a permisului şoferului vinovat de producerea accidentului
- Copia poliţei de asigurare obligatorie RCA
- Formularul de constat amiabil sau procesul verbal eliberat de Poliţie, în original
- Împuternicire de la păgubit pentur persoana care deschide dosarul de daună, semnată şi ştampilată, dacă păgubitul este persoană juridică, sau împuternicire notarială, dacă păgubitul este persoană fizică
În cazul în care evenimentul s-a produs în afara teritoriului României asiguratul este rugat să anunţe telefonic sau prin fax societatea de asigurări pentru a primi indicaţii cu privire la modul de rezolvare a cazului.